# Aktualności:
Opublikowano: 2012-06-14
"Tylko dla prawdziwych łowców okazji" firmy Halmar
Na potrzeby naszego Klienta Salonów Meblowych Halmar w czerwcu 2012 roku przeprowadziliśmy nietypową, ale bardzo skuteczną akcję wyprzedażową pod hasłem:“Tylko dla prawdziwych łowców okazji”.
Działania public relations polegały na:
1. Stworzeniu koncepcji ogólnej akcji
2. Kreacji hasła ”Tylko dla prawdziwych łowców okazji”
3. Pomyśle i realizacji specjalnego serwisu z możliwością rezerwacji towaru wyprzedażowego
4. Realizacji banerów flash na potrzeby akcji
5. Copywritingu porad dotyczących urządzania mieszkań zamieszczanych w serwisie wyprzedażowym.
Działania public relations polegały na:
1. Stworzeniu koncepcji ogólnej akcji
2. Kreacji hasła ”Tylko dla prawdziwych łowców okazji”
3. Pomyśle i realizacji specjalnego serwisu z możliwością rezerwacji towaru wyprzedażowego
4. Realizacji banerów flash na potrzeby akcji
5. Copywritingu porad dotyczących urządzania mieszkań zamieszczanych w serwisie wyprzedażowym.